Αποτελεί θετική πεποίθηση όλων μας, ο ουσιαστικός, εκπαιδευτικός και παιδαγωγικός ρόλος των Τμημάτων Ένταξης, στην εκπαίδευση όσων μαθητών μας αντιμετωπίζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Επίσης θεωρούμε αναντικατάστατη, την δουλειά των συναδέλφων Ειδικής Αγωγής στα Τμήματα αυτά.
Γι΄αυτό πιστεύουμε ότι στα Τμήματα Ένταξης, πρέπει να καλύπτονται όσες περιπτώσεις μαθητών προτείνονται από τους Συλλόγους Διδασκόντων, σε συνεργασία με τους Γονείς των μαθητών αυτών, καθώς επίσης και με το αντίστοιχο ΚΕΔΥ.
Είναι ανεπίτρεπτο, αντιπαιδαγωγικό και καταστρεπτικό για τους μαθητές με Ειδικές δυσκολίες, η επιχειρούμενη από την μεριά της Δ/βάθμιας Δ/νσης Ημαθίας, μείωση, στο ελάχιστο δυνατόν, των ωρών που αναλογούν στα Τμήματα ένταξης.
Η ΕΛΜΕ Ημαθίας πραγματοποίησε την Τρίτη 20-3-18, συνάντηση με συναδέλφους της Ειδικής Αγωγής. Εκεί εκφράστηκε η πραγματική αγωνία αλλά και αγανάκτηση των παραβρισκόμενων για τις προσπάθειες εκ μέρους της Δ/νσης για μείωση των ωρών στα Τμήματα Ένταξης. Τονίστηκε δε, ότι η προτεινόμενη αυτή μείωση δεν στηρίζεται σε καμιά νομοθεσία και επιπλέον δεν παρατηρήθηκε σε καμιά άλλη ΔΙΔΕ της χώρας.
Παρά τις προσπάθειες της ΕΛΜΕ, για συνάντηση με την Διευθύντρια Εκπαίδευση Ημαθίας και την Σχολική Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής, αυτό δεν έγινε ακόμα κατορθωτό, χωρίς ευθύνη της ΕΛΜΕ.
Απαιτούμε από τους αρμόδιους φορείς-Δ/νση Δ/βάθμιας και Σχολική Σύμβουλο-να δώσουν άμεσα, νέες οδηγίες προς τους Διευθυντές Σχολείων, με στόχο να δηλωθούν τόσες ώρες, ώστε να καλυφθούν από την νέα χρόνια όλες οι πραγματικές ανάγκες στα Τμήματα Ένταξης, δηλαδή για κάθε μαθητή του Τμήματος Ένταξης να αντιστοιχούν 15 ώρες, όπως σαφώς ορίζει ο νόμος.